Monday, December 28, 2009

傻傻的我

| |

昨晚,一个人驾车转来转去。。
一个人去喝酒。。
喝到大街乱吐。。
朋友来带我回家。。
你说我怎么敢回家呢?
傻傻的我停在你屋外。。
看着你的房间。。
想像着你在你面睡觉。。
如果我有锁匙,我会一个人走进去。。
感受下你的存在。。
可惜我没有。。
从来都没有,也不敢喝得那么醉。。
人家说,喝了什么都忘了。。
可是为什么我的脑袋还是那样清晰。。

想起我们的过去。。
为什么会这样?
我,不想吵。。
却又为什么不说出心里话。。
是太在乎,所以难受。。
而你,已经不想在对我好了。。
我接受。。

想起我真的做了很多傻事。。
一个人驾车去KL找你。。
帮你兑现你的承诺。。
实现我的愿望。。
你,已经不想再给我任何承诺了吧。。
其实看着你,我就开心。。
假装冷酷,暗地里却拍下你的许多背影照。。
我想要走在你的后面,你却一直走在我的后面。。
你伤风,你没睡我也睡不着。。
想说我好像有带着爸爸给的伤风药。。
找到了,出去看到你爸为你长身学。。
很开心,还好有他。。
看着你渐渐睡去,其实我一整晚都没睡到。。
我以为,我去找回我的幸福。。
我找到了。。谢谢爸爸给我的勇气。。
可是现在呢?
你做了你的决定。。
而我,没有权利反对。。
因为你累了,我知道。。
驾车回家的路上。。
一直打瞌睡。。又塞车。。
第一次,我那么危险驾驶。。
不是驾快,而是一面睡觉一面驾车。。
可是老天却眷顾我,有几次紧急煞车都没事。。
结果我后面的车却车祸了,还好只是轻微。。
为什么老天要眷顾我呢?
如果我死了,或许你还会怀念我呢。。
好傻哦。。

以前啊,我生气把你给我的SMS通通洗掉。。
可是,其实我已经全部把它抄了一遍。。
你说,是我改变了你。。
可是我想改变的时候,你却不给我机会。。
如果可以,我想要时光倒流。。
回到你生日的那一天。。
我们不再争吵,不再冷战。。
感情越来越好。。
我知道。。
你会告诉我,不可能。。

我们已经走到尽头了吗?
离开我,你会不会好一点?
或许,我不该再勉强你了。。
头好痛。。
如果一觉不用醒来,那该多好。。
如果可以,我希望能够再爱你一次。。


6 comments:

go-top
Unknown said...

a good gf will not let the bf worry about her..u shdn't go drinking alone..its so dangerous..
u shd show ur bf that he does not needa worry about u anymore..u r independant and loveable...
go back to him for one last time and tell him u will change...if he loves u, he will give u a chance..if he doesn't gif u a chance means he has given up on u or have found another better gal..so no point dwelling on a no hope relationship..
learned ur lesson and find a more suitable man again!!a relationship with force will not work out well in de future :)
take care and stay strong!!! this is not the end of de world...there is a better world out there waiting for u to explore :)

si|vEr$tAr said...

you are??thx anyway~~~~

Unknown said...

m a random passerby who care... :)
juz remember to live ur life with no regrets...well..its not easy but try to minimize dat and u will not be that unhappy anymore...
read from ur blog and realised dat u seems to be a hot tempered gal...try to ask urself:"y shd i be angry?does it worth the anger?" before u get angry and u will make a better world :)

Anonymous said...

hi~~~dont be sad..try to let him know your feeling..if he insist, he may no more love you..and u still have me..my gal

jason

si|vEr$tAr said...

thx chaifong,,wat u said is true..
thx jason, im ok de..juz wan release..

Unknown said...

u r welcome...luckily u r not angry wif my random comments...hehe.. :)
hope to read a more cheerful blog from u in the coming future...but..dun force urself too much...juz let the emotion out and soon u will get over it :)

 
 

The simple SilverStar | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top